laupäev, 3. jaanuar 2015

Viimane päev Tallinnas

03.01

Hommikul ärkasin jöin kohvi ja vaatasin telekat.Kell 11:47 ma hakkasin end sätima ja köndisin Rahumäe bussipeatusesse et sealt söita Vabakale ja ss olla viimane päev oma söpradega :) Kui sinna jöutsin siis sain ma Geetega kokku. Me Geetega läksime vabakale alla parklasse ja seal oli mingi invaliidide lift ja Geete hakkas sellega söitma :D mingi kell 2:26 läksime me balti jaama seal saime kokku Raimondi ja Adelyga kallistasime nendega ja läksime mingile kuttile rongi vastu. Pärast läksime me Virru olime seal natuke ja siis läksime me bussi peale ja söitsime sellega Laagrisse ja sealt ringiga tagasi bussis sai pulli Adely pani Geetele kunstküüned peale. Maha läksime Vabakal seal olime all parklas jälle ja tegime pilte siis. Korra läksime ka öue platsile pildistama aga seal oli kylm ja seal me kaua ei olnud. Kuid löpuks helistas Adely isa ja ta pidi koju minema,Raimond ja Adely läksid balti jaama me kallistasime Raimondiga ja suudlesime,mina ja Geete läksime bussiga tädi juurde.Tädi juures istusin ma suht kohe autosse ja ta töi mind koju.Kodus oli mul veel kaks jöulukinki avamatta.Avasin need ja nyyd olen arvutis ja kirjutan tänasest päevast :)
Pildid mis me tegime,mis ma jöuludeks sain ja minu isetehtud Isaci plakat.











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar